21 Kasım 2013 Perşembe

CUPCAKE


Kek aynı kek, yani her zaman kullandığım tarif. Sadece kek hamurunu ikiye bölüp yarısını kakaolu olarak hazırladım. Kek hamurunu kalıplara dökerken bir kaşık sade, bir kaşık kakaolu karışımdan ilave ettim ve bu sıralamayı kalıp yarıdan fazla dolana kadar tekrarladım. Kekin kabarma payını düşünerek kalıbın tamamını doldurmuyorum. daha sonra kürdan yardımıyla şekil verip pişirdim, görseli ayrı güzel lezzeti ayrı güzel oldu. Herkese keyifli, mutlu bir gün dilerim.
Denemek isteyenler için;




     CUPCAKE MALZEME LİSTESİ
  • 1 Su Bardağı Şeker
  • 2 Yumurta
  • ¾ Su Bardağı Sıvı Yağ
  • 1 Su Bardağı Süt
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya
  • 3 Su Bardağı Un (Hamurun kıvamına göre daha az veya daha fazla olabilir)
  • 1 Yemek Kaşığı Kakao (Hamurun yarısı için)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder