4 Aralık 2013 Çarşamba

PUDİNGLİ KURABİYE



Malzeme listesi:

  • 1 paket dilediğiniz puding (toz halde kullanılacak)
  • 100 gr margarin
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 2 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 1 su bardağı buğday nişastası
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Un (yaklaşık 2.5 su bardağı)
Hazırlanışı :

Puding (ben hindistan cevizli puding kullandım), pudra şekeri, margarin, sıvı yağ bir kabın içerisinde krema kıvamı alana kadar karıştırıyorum. Üzerine nişasta, kabartma tozu, vanilya ve unu ekleyerek yoğuruyorum. Ceviz büyüklüğünde parçaları yuvarlak şekil verip yağlı kağıt serilmiş tepsiye diziyorum. Üzerine küçük kurabiye kalıpları ile şekil verip çok kızarmayacak şekilde pişiriyorum. Fırından çıkan kurabiyelerin üzerine pudra şekeri serpiyorum ve servise hazır, afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder